Handelsbetingelser

1. Generelle oplysninger

Viessmann A/S

Guldageren 2
DK-2640 Hedehusene

CVR-nummer er: 12510179
E-mail: info-dk@viessmann.com

2. Anvendelsesområde

Handelsbetingelserne gælder:

  • Privatkunder – med og uden Viessmann service og supportaftale – som har behov for hjælp til et Viessmann produkt.
  • Erhvervskunder med behov for hjælp til et Viessmann produkt.

3. Fortrydelsesret

Når du accepterer og gennemfører ordren, samtykker du til, at vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt. Hermed påbegyndes ydelsen inden udløbet af den almindelige fortrydelsesfrist. Du giver således afkald på fortrydelsesretten.

4. Inkluderede ydelser

Support indenfor almindelig åbningstid

Telefonisk support

Opstart af produkt

Support af produkt

Service af produkt


Vagtservice

Telefonisk support

Opstart af produkt

Support af produkt

Service af produkt

5. Ikke inkluderede ydelser

Forbrug og anvendelse af reservedele

Udbedring af garanti

Der opstartes ikke:

Kaskade & hybrid anlæg 

Varmepumper > 20 kw

Gaskedler > 135 kw

Idrifttagning af enkelt stående villa produkter som ikke kan startes med simple indkodninger

Brugerindstillinger og/eller produktvejledning, da vi ikke kan vejlede til at udføre autorisationskrævende indgreb

6. Åbningstid

Almindelig åbningstid

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

8:00 – 16.30

8:00 – 16.00

8:00 – 16.00

8:00 – 16.00

8:00 – 15:00

Vagtservice: Fyrringssæson

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lørdag

Søndag

 

16:30 – 20:00

16:00 – 20:00

16:00 – 20:00

16:00 – 20:00

15:00 – 20:00

8:00 – 20:00

8:00 – 20:00

Vagtservice: Udenfor fyrringssæson

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lørdag

Søndag

16:30 – 18.00

16:00 – 18.00

16:00 – 18.00

16:00 – 18.00

15:00 – 18:00

8:00 – 18:00

8:00 – 18:00

Almindelig åbningstid

Mandag

8:00 – 16.30

Tirsdag

8:00 – 16.00

Onsdag

8:00 – 16.00

Torsdag

8:00 – 16.00

Fredag

8:00 – 15:00

Vagtservice: Fyrringssæson

Mandag

16:30 – 20:00

Tirsdag

16:00 – 20:00

Onsdag

16:00 – 20:00

Torsdag

16:00 – 20:00

Fredag

16:00 – 20:00

Lørdag

8:00 – 20:00

Søndag

8:00 – 20:00

Vagtservice: Udenfor fyrringssæson

Mandag

16:30 – 18.00

Tirsdag

16:00 – 18.00

Onsdag

16:00 – 18.00

Torsdag

16:00 – 18.00

Fredag

16:00 – 18:00

Lørdag

8:00 – 18:00

Søndag

8:00 – 18:00

7. Priser

Priser: Privatkunder

Support i almindelig åbningstid, jf. pkt. 6.

Har kunden en tegnet en Viessmann service og supportaftale er telefonisk support i almindelig åbningstid altid gratis
Har kunden ikke tegnet en Viessmann service og supportaftale koster telefonisk support i almindelig åbningstid 500 kr.

Vagtservice, jf. pkt. 6.

Har kunden en tegnet en Viessmann service og supportaftale er vagtservice altid gratis
Har kunden ikke tegnet en Viessmann service og supportaftale er prisen på vagtservice 1000 kr.

VitoConnect

Såfremt du ønsker support uden VitoConnect installeret er prisen 500 kr.


Priser: Erhvervskunder

Opstart af produkt, support af produkt og service af produkt i almindelig åbningstid, jf. pkt. 6.

I den almindelige åbningstid er dette altid gratis for Viessmann erhvervskunder.

Vagtservice, jf. pkt. 6.

Opstart af produkt: 1000 kr.

Support af produkt: 1500 kr.

Service af produkt: 2670 kr. i opstart og herefter 1330 kr. i timen

8. Regulering af priser

Viessmann A/S forbeholder sig retten til at regulere ydelsernes pris i henhold til den generelle prisudvikling samt grundet andre forhold som påvirker omkostningsniveauet for ydelsen.

9. Bestilling

Vælg først om du er privat eller erhvervskunde.

Klik på den ønskede ydelse som matcher hvad du har behov for hjælp til.

Vælg dato og tidspunkt hvor du ønsker vi ringer dig op.

Klik på BOOK NU.

Fortsæt gennem check-out processen og udfyld dine personlige informationer.

Efter godkendelse af booking, vil du modtage en bekræftelses-e-mail.

10. Betaling

Vi modtager betaling med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit og Maestro – samt Mobile pay og Apple Pay. Der opkræves ingen kreditkortgebyrer af os.

Det ikke er muligt for os at opkræve et højere beløb end det, der er godkendt af dig. Betalingen behandles via QuickPay gennem Clearhaus som er en godkendt og certificeret, sikker betalingsløsning.

11. Tvister

Tvister mellem kunden og Viessmann A/S afgøres efter dansk ret. Sager i relation til disse handelsbetingelser – mod Viessmann A/S – anlægges ved civilretten i København.

12. Øvrige henvendelser

Viessmann A/S

Guldageren 2
DK-2640 Hedehusene

E-mail: info-dk@viessmann.com
Telefon: +45 46 55 95 00

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15-05-2022